Ofte stillede spørgsmål
FAQ: Her finder du svar på ofte stillede spørgsmål
Min betaling med MitID/NemID bliver afvist, hvorfor?
EU har stillet nye sikkerhedskrav til onlinehandel. Fremover skal du bruge enten: MitIDs nøgleapp eller nøgleviser (nøglekort af pap/papir kan ikke længere anvendes), eller SMS-kode, som du får tilsendt af Nets, når du skal godkende dine betalinger med kort: LÆS MERE HER
Hvor er min pakke?
Du har modtaget en email fra os med overskriften "Afsendt" (det kan du evt. søge efter i dine mails, eller i din spam mappe). I den mail er der et link til track and trace, hvor du kan se pakkens vej. Er pakken væk, kan du ringe til os.
Hvad koster fragten?
Fragten er gratis når du køber for 499 eller mere sendt til pakkeshop. Her kan du se de andre fragtmuligheder og priser.
Hvordan handler jeg?
1. Find den eller de varer du ønsker, og læg dem i indkøbskurven. Gå herefter til kassen (betalingssiden). 2. Udfyld felterne med navn adr. m.m. 3. Vælg forsendelses- og betalingsmåde. 4. Godkend handelsbetingelserne og persondatapolitikken. 5. Tjek at alle oplysninger er korrekte, og godkend købet.
Kan jeg fortryde mit køb?
Ja, du har 30 dages returret. Du kan læse mere om det her
Hvordan sender jeg en vare retur?
Returnering er enkel når du følger denne vejledning: 1) Brug dokumentet fra plastiklommen uden på pakken som følgebrev, 2) Pak varen ind i den emballage du modtog den i, og 3) Gå til pakkeshoppen - her kan du læse en udførlig vejledning.
Hvad er track and trace?
Track and trace er når en pakke kan spores med et sporingsnummer fra f.eks. PostNord eller GLS. Det er vigtigt, for den som afsender pakken, har ansvaret for den indtil den er fremme.
Har I gratis retur?
Du skal selv betale fragten for varer, der returneres. Vi har gjort det nemt - her kan du læse en vejledning.
Er det sikkert at betale?
Ja! Det foregår via en krypteret forbindelse, og ingen kan se dine kort data. Det kan du læse mere om her
Hvor hurtigt leverer I?
Hurtigt! Vi afsender samme hverdag som vi får ordren, når ordren er modtaget inden kl. 13. Ordrer modtaget i weekenden og på helligdage afsendes mandag/først kommende hverdag. Typisk er varen allerede fremme dagen efter, også om lørdagen ved levering til en pakkeshop.
Hvordan betaler jeg?
Du kan betale med de gængse kreditkort samt dankort, MobilePay og PayPal. Det kan du læse mere om her
Hvornår trækkes pengene?
Vi hæver først pengene når varen er afsendt.
Kan jeg følge min ordre?
Ja, du får en mail med tracking nummeret når vi har afsendt din ordre, så du altid kan spore pakken. Har du en konto hos os kan du også logge ind, og se "status" på din ordre, om den for eksempel er "Under forberedelse" eller "Afsendt".
Hvorlænge kan jeg bytte julegaver?
Du har returret til 30. januar - du kan læse om hvordan du returnerer her
Hvornår skal jeg købe julegaver, så de når at komme frem før jul?
I Danmark kan du handle til den 20. december (Bornholm 19. december) før kl. 16. Du kan læse om alle julefrister i Danmark, Norden og Europa her. (2023)
Sender I til udlandet?
Ja, vi sender tit til f.eks. Grønland, men også til en lang række andre lande i EU og uden for EU. Bor du i Sverige kan du med fordel handle på Holidaymode.se. Du kan læse mere om levering til udlandet her.
Hvordan kan jeg kontakte jer?
Du kan sende EN E-MAIL eller ringe til os på (+45) 60 70 70 16. Vi har telefonen åben fra 10-14 på hverdage, og mails besvares inden 24 timer på hverdage.