LEVERINGTID & 30 DAGES RETURRET

LEVERING:

Vi bestræber os på at alle ordrer bestilt på hverdage inden kl. 14.00 sendes samme hverdag. Ordrer bestilt efter kl. 14.00 sendes den efterfølgende hverdag. I forbindelse med udsalg og ferie kan der påregnes længere leveringstid.

  • FRAGT
  •  FRAGT V. ORDREROVER 499,-UNDER 499,-
     TIL PAKKESHOPGRATISKR. 30,-
     MED OMDELINGKR. 30,-KR. 60,-

 

FRAGTFRI LEVERING TIL PAKKESHOP I DANMARK
Vi leverer alle køb over kr. 499 fragtfrit til nærmeste post-butik i Danmark.
Ordrer under kr. 499 pålægges et gebyr på kr. 30.

MED OMDELING: Ordrer leveret med omdeling pålægges yderligere et gebyr på kr. 30.
Alle varer sendes som forsikret pakkepost med Post Danmark.
Holidaymode.dk kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Danmark.

FORSENDELSE TIL UDLANDET
Sverige:
DKK 75,-/SEK 99,75 Fragtfrit ved køb over DKK 1.000,-/SEK 1.330,- Leveringstid: 2-3 hverdage

Norge, Grønland, Færøerne, Island, Schweiz: 
DKK 300,- Fragtfrit ved køb over DKK 1.800,- Leveringstid 2-7 hverdage. OBS! Ingen returret! Vi trækker automatisk den danske moms fra når du bestiller. Du skal være opmærksom på at der pålægges lokal (f.eks norsk) moms + evt. toldgebyr, når du afhenter pakken i dit land. Denne udgift foregår mellem dig som kunde og de lokale toldmyndigheder og ikke med holidaymode.dk.

EU: 
DKK 300,- Fragtfrit ved køb over DKK 1.800,- Leveringstid 2-7 hverdage. (Kontakt os hvis dit land ikke fremgår).

Vi sender til flg. lande: Danmark, Grønland, Island, Færøerne, Sverige, Norge, Tyskland, Holland, Belgien, Schweiz, Østrig, Italien, Frankrig og England (U.K.) - kontakt os hvis du ønsker sendt til et andet land.

RETURNERING:

Du kan med fordel købe returlabel igennem os. Du kan printe selv, og prisen er fordelagtig i forhold til at købe den hos PostNord/GLS.

KØB POSTNORD RETURFRAGT OG PAKKELABEL HER

KØB GLS RETURFRAGT OG PAKKELABEL HER

Er farven ikke den rette, eller er størrelsen forkert? Du har 30 dages fortrydelsesret på dit køb fra den dag varen/varerne er modtaget eller anmeldt til modtagelse. Der er ingen returret til lande uden for EU. Returnér varen til os i væsentlig samme stand og mængde (med hængemærker osv.), anvend returformularen (HENT RETUR- OG BYTTE-FORMULAR HER>>) og vi returnerer pengene til dig. Hvis varen var beskadiget ved modtagelsen, eller hvis du har fået en forkert vare, bedes du udfylde returformularen med den korrekte returkode og sende os varen inden for 30 dage efter modtagelsen i væsentlig samme stand og mængde (med hængemærker osv.). Så snart vi har modtaget din returvare, refunderer vi beløbet. Du har også mulighed for at fortryde købet ved at nægte modtagelse af varen. Hvis du gør dette bliver varen returneret til holidaymode.dk. Bemærk: Vi tager os kun af returvarer, som du har købt gennem holidaymode.dk. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende, og vi afhenter ikke i nærmeste pakkeshop. Send returvaren som "pakke", og husk at få en kvittering med tracking-nummeret, for du har ansvaret for varen, til den ankommer til vores adresse: Holidaymode.dk, Lindenæsvej 20, 8300 Odder

BEMÆRK:
Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi: 

  •      - du reelt har taget varen i brug,
  •      - den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den,
  •      - du har håndtereret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på
  •      - du har fjernet etiketter, hængemærker, prismærker, infoskilte m.m.
  •      - manglende eller ødelagt emballage

REKLAMATION
Jf. lovgivning har du reklamationsret i 2 år (mulighed for reparation, ombytning eller pengene tilbage). Hvis du ønsker at gøre brug af denne ret, så kontakt os på butik@holidaymode.dk. Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt, og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget. Hvis du vil gøre brug af reklamationsretten, skal du udfylde returformularen og sende varen til os - se under FORTRYDELSE.

I forbindelse med reklamation så kontakt venligst kundeservice på butik@holidaymode.dk eller på SMS/tlf. 60707016. Kundeservice vil hjælpe dig med behandling af reklamationen, så du kommer igennem processen hurtigst muligt. Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser. Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Ved berettiget reklamation refunderer vi rimelige fragtomkostninger: Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os. I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse, ligesom vi kan opkræve dig et beløb på op til 150 kr. for undersøgelse af varen. 

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse samt et tracking-nummer. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

HENT RETUR- OG BYTTE-FORMULAR HER