LEVERINGTID & 30 DAGES RETURRET

LEVERING: 

Vi bestræber os på at alle ordrer bestilt på hverdage inden kl. 14.00 sendes samme hverdag. Ordrer bestilt efter kl. 14.00 sendes den efterfølgende hverdag. I forbindelse med udsalg og ferie kan der påregnes længere leveringstid.

FRAGTPRISER

TIL PAKKESHOP VED ORDRER: FRA 0-200 KR. 59,- | FRA 200-499 KR. 39,- | OVER 499 GRATIS

MED OMDELING VED ORDRER: FRA 0-200 KR. 69,- | FRA 200-499 KR. 49,- | OVER 499 29,-

Udvalgte varer tilbydes lejlighedsvis med gratis fragt - dette gælder kun forsendelse til Danmark. Se efter mærket "Gratis fragt" på de enkelte varer.

FRAGTFRI LEVERING TIL PAKKESHOP I DANMARK
Vi leverer alle køb over kr. 499 fragtfrit til pakkeshop i Danmark.
Ordrer under kr. 499 pålægges et gebyr på kr. 39.

MED OMDELING: Ordrer leveret med omdeling pålægges et gebyr på kr. 29 over 499, og kr. 49 under 499.
Alle varer sendes som forsikret pakkepost med Post Danmark.
Holidaymode.dk kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Danmark.

FORSENDELSE TIL UDLANDET

Fragt til udlandet koster mellem 89 kr. og 199 kr. alt efter til hvilket land, der skal sendes. Fragten er gratis ved køb over DKK 1.800,- Leveringstid 2-14 hverdage. Vi trækker automatisk den danske moms fra når du bestiller. Du skal være opmærksom på at der pålægges lokal moms + evt. toldgebyr, når du afhenter pakken i dit ikke-EU-land. Denne udgift foregår mellem dig som kunde og de lokale toldmyndigheder og ikke med Holidaymode.dk.

RETURNERING:

Hvis du ønsker kan du købe returporto igennem os. Du kan printe label'en selv, og sende med PostNord/GLS.

KØB POSTNORD RETURFRAGT OG PAKKELABEL HER

KØB GLS RETURFRAGT OG PAKKELABEL HER

Er farven ikke den rette, eller er størrelsen forkert? Du har 30 dages fortrydelsesret på dit køb fra den dag varen/varerne er modtaget eller anmeldt til modtagelse.

Returner varen og vedlæg faktura eller HENT RETUR- OG BYTTE-SEDDEL HER, og vi returnerer pengene til dig. Returnér varen til os uden at den er værdiforringet i overensstemmelse med forholdene i afsnittet her under (dvs. med hængemærker osv):

BEMÆRK:
Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi: 

-       Du reelt har taget varen i brug, 

-       Den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den, 

-       Du har håndteret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på

-       Du har fjernet etiketter, hængemærker, prismærker, infoskilte m.m.

-       Manglende eller ødelagt emballage

Hvis varen var beskadiget ved modtagelsen, eller hvis du har fået en forkert vare, bedes du ligeledes udfylde retursedlen, eller vedlægge faktura, og sende os varen inden for 30 dage efter modtagelsen i væsentlig samme stand og mængde (med hængemærker osv.). Så snart vi har modtaget din returvare, refunderer vi beløbet. Bemærk: Vi tager os kun af returvarer, som du har købt gennem holidaymode.dk. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende, og vi afhenter ikke i nærmeste pakkeshop. Send returvaren som "pakke", og husk at få en kvittering med tracking-nummeret, for du har ansvaret for varen, til den ankommer til vores adresse: Holidaymode.dk, Lindenæsvej 20, 8300 Odder.

REKLAMATION

Jf. lovgivning har du reklamationsret i 2 år (mulighed for reparation, ombytning eller pengene tilbage). Hvis du ønsker at gøre brug af denne ret, så kontakt os på butik@holidaymode.dk. Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt, og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget. Hvis du vil gøre brug af reklamationsretten, skal du udfylde returformularen, eller vedlægge faktura, og sende varen til os - se under FORTRYDELSE.

I forbindelse med reklamation så kontakt venligst kundeservice på butik@holidaymode.dk eller på SMS/tlf. 60707016. Kundeservice vil hjælpe dig med behandling af reklamationen, så du kommer igennem processen hurtigst muligt. Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser. Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Ved berettiget reklamation refunderer vi rimelige fragtomkostninger: Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os. I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse, ligesom vi kan opkræve dig et beløb på op til 150 kr. for undersøgelse af varen. 

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse samt et tracking-nummer. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

HENT RETURSEDDEL HER