PRAKTISK INFORMATION OM LEVERINGSTID & 30 DE DAGES RETURRET

LEVERING:

Hos os kan du forvente hurtig levering, for vi pakker og sender din ordre samme dag, hvis du bestiller inden kl. 13 på hverdage. Typisk er den fremme næste hverdag, og er det på en fredag du bestiller, så anbefaler vi at få leveret til en pakkeshop/pakkeboks, for så kan du med al sandsynlighed hente den om lørdagen.

FRAGTPRISER

TIL VED ORDRER TIL PAKKESHOP: FRA 0-200 KR. 59,- | FRA 200-499 KR. 39,- | OVER 499 GRATIS

VED ORDRER TIL HJEMMEADRESSE: FRA 0-200 KR. 69,- | FRA 200-499 KR. 49,- | OVER 499 KR. 39,-

Pr. 1. januar 2022: Liggetid for pakker i pakkeshop og pakkeboks ændres til 7 dage, fra tidligere 14 dage. Så husk at hente din pakke hurtigt.


FORSENDELSE TIL UDLANDET

Fragt til udlandet koster mellem 89 kr. og 349 kr. alt efter til hvilket land, der skal sendes. Fragten er gratis ved køb over DKK 1.800,- Leveringstid 2-14 hverdage. Til ikke-EU-lande trækkes den danske moms automatisk fra når du bestiller. Du skal være opmærksom på at der pålægges lokal moms + evt. toldgebyr, når du afhenter pakken i dit ikke-EU-land. Du kan læse mere om der i handelsbetingelserne her.

RETURNERING:

Returnering er enkel når du følger denne vejledning:

1) Brug dokumentet fra plastiklommen uden på pakken som følgebrev,
2) Pak varen ind i den emballage du modtog den i, og
3) Gå til pakkeshoppen.

Vigtigt! Læs detaljerne herunder:

Du har 30 dages fortrydelsesret.

1) Følgebrev/returseddel.

Uden på pakken du modtog, sidder et dokument i en plastiklomme. Dette dokument indeholder alle de oplysninger vi behøver, for at kunne refundere dine varer. Derfor er det enkleste at du vedlægger dette i din returpakke - det kan ikke bruges som porto, men vedlægges inde i pakken. Har du købt flere varer, så afkryds dem du sender retur.
Har du mistet dette dokument, så kan du i stedet vedlægge fakturaen, som du modtog i en mail med emnet “Afsendt” - søg evt. efter den i din mailboks. Du kan også printe og udfylde standardfortrydelsesformularen i bunden af siden.

2) Emballage og returvarens stand.

Genbrug gerne den emballage du modtog varerne i, eller anden forsvarlig emballage, som beskytter varerne - det er nemlig dit ansvar at varerne når hele frem til os. Husk også at folde tøj pænt. Vi anbefaler, at du sender varen retur med hængemærker på i den originale emballage. Hvis hængemærker eller emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
BEMÆRK:
 Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet/taget i brug. Alt det kan du læse udførligt om i handelsbetingelserne her.

3) Returporto.

Du skal selv betale returporto, og du kan sende med hvem du ønsker, bare pakken bliver leveret på vores adresse (ikke i pakkeshop). Du skal sende pakken med sporing (ikke frimærker), for du har nemlig ansvaret for den til den ankommer hos os.

Vi har gjort det nemt, for hvis du ønsker kan du købe en print-selv pakkelabel hos GLS igennem vores returportal til kr. 39, som vi så modregner i tilbagebetalingen:

   KØB RETUR PAKKELABEL HER    

Har du ikke en printer, viser du i stedet den tilsendte QR-kode i pakkeshoppen.

4) Refundering.

Vi refunderer beløbet til samme betalingsmiddel, som der blev brugt ved købet. Typisk er pengene på din konto dagen efter vi refunderede varen. I travle perioder kan der gå op til 2 dage før vi behandler refunderingen.

Ønskes varen byttet til en anden vare, så bestiller du blot en ny i webshoppen.

På den måde undgås misforståelser, du får hurtig levering, og du er sikker på at varen ikke bliver solgt til anden side.

Hvis varen var beskadiget ved modtagelsen, eller hvis du har fået en forkert vare, bedes du kontakte kundeservice, så vi sammen kan finde en god løsning: Tlf. 60707016 eller butik@holidaymode.dk.

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til Holidaymode.dk

Lindenæsvej 20

8300 Odder

e-mail: butik@holidaymode.dk

 

  Trustmark-logo_clipped_rev_1.png